Uudised

Bikeep vallutab Ülemiste Citys testitud lahendusega maailma

,   < 1 minuti lugemist

Turvalisi ja nutikaid rattaparklaid tootev Bikeep testis Ülemiste Citys uut ärimudelit, kus rattahoidja kulud kannab lähedusse paigutatud Clear Channeli reklaamtahvel.

Bikeepi juhti Kristjan Lindi sõnul oli Ülemiste City esimene piirkond, kus nad said sellise koostöö käima ning nüüd on nad sama ärimudeli viinud ka teistesse Eesti asukohtadesse ja ka Põhjamaadesse. „Pärast edukat testimist Ülemiste Citys oleme selle ärimudeli ägedalt kasvama saanud, nüüdseks on sama mudel kasutuses veel kolmes Eesti asukohas ning Soomes, Rootsis ja Norras. Kõige paremini ongi see käima läinud Norras ja Rootsis, kus reklaamtahvlitega rattahoidikuid on järgmise aasta paigaldusteks kinnitatud 100,“ lisas Lind.

Reklaamtahvliga rattaparklad on osa Ülemiste City Test City algatusest, mille eesmärk on teha koostööd uuenduslike ettevõtetega, et arendada linnakeskkonda. Ülemiste City kasutab seda reklaampinda oma Green City teenuse infovooks ning liikuvuse ja süsiniku jalajälje statistika jagamiseks.

Bikeep rattahoidikud aitavad ettevõtetel ja avalikel aladel muutuda rattasõbralikumaks ja seeläbi meelitada ligi rohkem rattureid pakkudes turvalist ja lihtsat jalgratta parkimise lahendust, mida saab kasutada mobiiltelefoni või kohaliku transpordikaardiga.

Seotud uudised

Kõik uudised

Viimased uudised

Kõik uudised