Lurich

KKK

MÖÖBEL JA SISUSTUS

Määrisin ja/või lõhkusin kogemata mööbli ära.
Ole mureta, anna meile koheselt sellest e-maili teel teada kirjutades residences@mainorulemiste.ee ning püüame võimalikult kiiresti teie olemise taas mugavaks teha. Diivanikatted on vahetatavad ning teatud juhtudel saame ka mööbli kiiresti asendada. Kindlasti andke koheselt ka teada, kui kohale saabudes avastate, et midagi on katki.

Kuidas ma saan rõdu klaasid lahti teha?
Rõduklaase on võimalik avada järjest, st iga külg on eraldi avatav ning tuleb alustada sellest klaasist, mille küljes ripub nöör. Tõmba nöör alla, vabasta klaasi liikumine ning pööra klaas 90 kraadi risti, seejärel liiguta kõrvalasuvad klaasid samamoodi esimese klaasi kõrvale ja pööra neid samuti 90 kraadi.

Kodumasind ei tööta korralikult
Anna meile koheselt märku, võimalik, et mõni kodumasin vajab spetsialisti tähelepanu või on tekkinud mõni tehniline rike. Kirjutage enda murest meile e-mailile residences@mainorulemiste.ee

BRONEERINGUD

Ma olen enda broneeringu eest 100% maksnud, kuid soovin seda muuta.
Broneeringu muutmise soovist kirjutage palun meile aadressile residences@mainorulemiste.ee ning lisage võimalikult täpne info, sh broneeringu number, nimi, ööbimise periood jms.

Ma soovin teie juures kauem peatuda
Anna enda soovist meile e-maili teel (residences@mainorulemiste.ee) märku ning me püüame teile nii palju vastu tulla kui võimalik.

TEHNOSÜSTEEMID

Korteri küte/jahutus/ventilatsioon ei tööta korralikult
Korterite tehnosüsteemid ei toimi, kui aken on avatud ehk esimese asjana kontrolli üle, kas aknad ja rõduuks on täielikult suletud? Kui aknad ja uksed on suletud, kontrolli seinas asuvat Smart Home tahvlit, kas tehnosüsteemid toimivad. Probleemide korral kirjuta meile residences@mainorulemiste.ee.

PARKIMINE

Kus ma parkida saan?
Majutust broneerides on teil võimalik valida lisateenusena juurde parkimine Sepise 8 parkimismajas, kus üks ööpäeva parkimist maksab 10 EUR. Teil on võimalik parkida ka väliparklates, kuid juhime tähelepanu, et see on tasuline ning olenevalt parklast, võib hind erineda.

Kus mu külaline parkida saab?
Külalistel on kõige mõistlikum parkida väliparklates, mis asuvad otse maja kõrval ning ka aadressil Valukoja 9. Väliparklates on 2 tundi parkimist parkimiskellaga tasuta.

INTERNET JA TV

Internet ja/või TV ei tööta korralikult
Kui sul esineb TV või Internetiga probleeme, siis saada enda mure meile e-mailiga residences@mainorulemiste.ee või helista 6066112, püüame su murele võimalikult kiiresti reageerida ja lahenduse leida. Alati võib aidata ka lihtne lahendus ehk kas proovisid näiteks ruuterit või digiboxi vooluvõrgust välja võtta ja tagasi panna?

Kust ma leian Wifi parooli?
Wifi parool on kleebitud TV kapi peale, samuti leiad selle ruuteri küljes olevalt kleepsult.

TEHNIKA JA SEADMED

Kust ma leian korteris asuva tehnika ja seadmete kasutusjuhendid?
Nõudepesumasin
Suur nõudepesumasin (12 ja 13 korrus)
Mikrolaineahi
Ahi
Pliidiplaat
Pesumasin/kuivati

KODUKORD

Mis kellast või kaua kestab öörahu?
Öörahu kehtib pühapäevast neljapäevani kell 22.00-06.00 ning reedeti ja laupäeviti kell 23.00-07.00. Öörahu rikkumine on rahaliselt karistatav trahviga summas 300 EUR.

Kas ma võin rõdul või aknal suitsetada?
Ei, suitsetamine akendel, rõdudel, terrassidel ja hoones on rangelt keelatud, trahv 300 EUR. Suitsetada võib hoonest vähemalt 8m kaugusel asudes.

Kas ma grillida võin?
Ei, grillimine on rangelt kogu majas, sh ka rõdudel ja terrassidel keelatud.

Kuhu ma prügi võin visata?
Prügi tuleb sorteerida ning viia majakõrval asuvatesse prügimahutitese, mis asuvad hoone Sepise tänava poolses küljes. Keskkonnasäästlikkus on meie jaoks väga oluline ning kindlasti palume kõikidel klientidel hoida loodust.

Kus ma saan hoida enda jalgratast või mõnda muud suuremat eset?
Kõiki esemeid tuleks teil hoiustada korteris või rõdul. Trepikodades ning koridorides on asjade hoiustamine keelatud. Küsimuste korral kindlasti kirjutage meile aadressile residences@mainorulemiste.ee

Kas lemmikloomad on lubatud?
Jah, lemmikloomad on lubatud, kui nad käituvad hästi, ei lõhu vara ega sega teisi külalisi.

Korteri külastus
Teenusepakkujal on õigus korterit külastada, kui sellest teatakse mõistlik aeg ette või kui teenusepakkujal on põhjendatud kahtlus, et vara on saanud kahjustada või eksisteerib oht kellegi tervisele või varale.

LÄBIPÄÄS JA TURVALISUS

Kuidas ma kortermajja ja korteritesse sisse saan?
Sisenemiseks kasuta varasemalt saadetud ligipääsukoodi. Kui sul on muresid või probleeme sisse saamisega, kirjuta meile residences@mainorulemiste.ee või hädaolukorras helista 24/7 klienditoele 6066112.

Miks ma ei saa mõnele teisele korrusele sõbrale külla minna?
Koodiga on õigused pääseda ainult sellele korrusele, kus teie enda korter on. Turvalisuse huvides ei anna me külalistele kõikidele korrustele ligipääsu ehk palu võimalusel sõbral sulle vastu tulla.

Kas ma saan endale antud koodi muuta ka?
Ei, kood gereeritakse juhuslikult ning seda ei ole võimalik muuta.

Uks ei avane, kontroller annab punast tuld
Proovi rahulikult enda koodi ning veendu, et see on korrektne ning oled lõppu vajutanud #. Hetkel on seadmete tarkvaraline eripära, et teatu juhtudel näitab kontroller punast tuld, kuid murdosa sekundi hiljem avab ukse või annab vastavad õigused ehk ärge laske ennast punasest tulest häirida. Kui teil on probleeme, siis kirjutage meile residences@mainorulemiste.ee või helistage klienditoele 6066112.