***ENGLISH BELOW***
UX Estonia avalikustab uhkusega Vitaly Friedmani töötoa “Dirty little tricks from the dark corners of eCommerce”, ehk teisisõnu kavalad trikid, millega oma e-pood efektiivselt müüma panna.
KES KOOLITAB?
Vitaly Friedman on maailmakuulsa disainile ja veebiarendusele suunatud veebiajakirja Smashing Magazine’i kaasasutaja
MILLEST KOOLITUS RÄÄGIB?
Keskmiselt hülgab oma ostukorvi 65-68% e-poe külastajatest. Tihtipeale on see põhjustatud mitmetähenduslikest nuppudest, siltidest või kodulehe tekstidest, aga ka sügavatest probleemidest, mis on seotud otsimise või toodetest arusaamisega või aeglase ja valuliku ostuprotsessiga. Kindlasti ei suuda ostukorvi hülgamise tõenäosust täielikult ära kaotada, küll aga on võimalik vähemalt 10% sellest päästa minimaalsete ja otseste muudatustega.
Koolitus aitab sul leida ja lahendada sinu e-poe hetkeseid probleeme. Kasutame koolitusel päris elust tulnud näiteid ja uurime nende sisulist poolt ning olulisust. Koolituse käigus luuakse väga selge tegevuskava, millest peaks kodulehte täiendades alustama, et kasutajakogemust parandada. Kaotame ära ostu segavad ja takistavad faktorid.
KUS JA MILLAL TOIMUB?
Koolitus toimub kolmapäeval, 26. septembril 09.00–17.00 Öpiku konverentsikeskuses Ülemiste Citys
KUI PALJU MAKSAB?
Kuni 21. septembrini 349 € + KM
Kuni 22.–25. septembrini 399 € + KM
Koolitus toimub inglise keeles!
Hinna sees on toitlustus.
Loe koolituse kohta inglise keeles lähemalt siit:
http://uxestonia.ee/koolitame/dirty-little-tricks-from-the-dark-corners-of-ecommerce
Üritust aitab korraldada Ülemiste City
———
UX Estonia is proud to present UX Workshop: “Dirty Little Tricks From The Dark Corners of eCommerce” by Vitaly Friedman, co-founder of Smashing Magazine, a leading online magazine dedicated to design and web development.
An average abandonment rate in eCommerce is around 65–68%. Often it’s caused by ambiguous buttons, labels or copywriting as well as severe problems related to finding or understanding products as well as slow and painful checkout experience. We can’t bring the abandonment rate to 0, but we can shave off at least 10% with some minor and straightforward optimizations.
“Dirty Little Tricks From The Dark Corners of eCommerce” workshop can help you identify and tackle current problems, following techniques and strategies I or my colleagues used recently. In the workshops, we will use real-life examples as a case study and examine refinements of the interface on spot. I’d like to set up a very clear roadmap on how we can do the right things in the right order to improve conversion and customer experience. That means removing distractions, minimizing friction and avoiding disruptions and dead ends caused by the interface.
Tickets
Advanced Registration
Until 21.09.2018
349.- € + VAT
Regular Registration
Until 25.09.2018
399.- € + VAT
You will be served well! Coffee breaks and lunch are included in the price.
Read more: http://uxestonia.ee/koolitame/dirty-little-tricks-from-the-dark-corners-of-ecommerce
This event is powered by Ülemiste City.