Strateegia on lihtne, teostus on keeruline, praktikum

MIS TOIMUB? Strateegia on lihtne, teostus on keeruline (praktikum).
Eriti keeruline kui selgub, et pool meeskonda töötab vastu. Kliendikeskne brändi ja ettevõte loomine on loogiline. Disainist juhitud ettevõtted, kus arvestatakse kliendiga poeteenindajast juhatuse esinaiseni, näitavad järjekindlalt paremaid majandustulemusi kui konkurendid. Aga ükskõik kui loogiline see ka poleks, siis selline käitumine pole tavaline. Kesine kliendikogemus on.
Selles töötoas uurime halva kliendikogemuse põhjuseid. Kuidas soov liikuda kiiresti paratamatult tähendab, et liigute üksi. Ning kui ülejäänud meeskond enam ei saa aru, milles asi on, siis on isegi täiesti mõistlike lahendusi võimatu sisse viia. Töötoas töötame tiimides, et mõista, mis takistab strateegiast teostuseni jõuda ilma, et pool mõtetest tõlkes kaduma ei läheks. Praktiliste tööriistade ja reaalsete näidete alusel saad 4 tunni jooksul loodetavasti piisavalt teadmisi, et oma ettevõte meeskond kindlalt liikuma saada.

KELLELE? Ettevõte juhid, teenuse disainerid, tooteomanikud

KES? Töötoa viib läbi J.Margus Klaar Brand Manualist.

PALJU MAKSAB? Praktikumis osalemine maksab 180 eurot + km.

See more

All events