👋Ülemiste City Turundusvõrgustik kohtub taas 8. mail.
Sel korral räägime lugude jutustamisest.
Lihtsustatult on turunduskommunikatsiooni eesmärk anda brändi sõnumid efektiivselt õigetele sihtrühmadele edasi. Tegelikkuses see aga sugugi nii lihtne ei ole. Miks müüb mõni lugu rohkem kui teine? Kuidas lugude jutustamisega kliente ja toetajaid leida ning hoida ning seda reklaamis, pressikommunikatsioonis, isiklikus ja ettevõtte sotsmeedias. Miks on lood ja emotsioonid kordades tulemuslikumad kui faktid? Kuidas ja miks turunduses lugusid jutustada?
Nendele küsimustele aitab vastused leida Eia Uus, kes on 20 aastat olnud kirjanik ja ajakirjanik, töötanud reklaamiagentuurides ja filmiproduktsioonis, juhtinud Postimehe kirjastust ning töötanud iduettevõtete asutajate ja kommunikatsiooniga. Selle mitmekülgse kogemuse baasil on Eia täna loovusnõustaja, kelle motoks „Kõik on mõeldav. Kõik on tehtav“.
📍Sel korral kohtume Alma Tominga maja 9. korrusel, Mainor Ülemiste kontoris.
Osalemiseks on vajalik eelregistreerimine👇
https://forms.gle/Um3wVMQKGioYu7uy7